Online marketing

Weboldalad befejeztével a figyelem a látogatottságra összpontosul. Az online hirdetések (Google Adwords, Facebook hirdetések) azonnali forgalmat generálhatnak.


Online marketing

Több módja is van annak hogyan szerezhetünk látogatókat, rövid távon az online hirdetések (Google Adwords, Facebook hirdetések) azonnali forgalmat generálnak, hosszú távon SEO megoldások segíthetnek.

1. Google Adwords hirdetések kezelése

Az online hirdetések egyik leghatásosabb módszere a PPC (Pay Per Click) alapú hirdetések. Mivel a Google a leggyakrabban használt keresőmotor, a Google Adwords hirdetések használatával lehet a legtöbb ügyfelet elérni. Elönyők és hátrányok:

  • Gyors eredmények: A hirdetések hatása már az első naptól érezhető, nyomon követhető.
  • Célzott hirdetések: Csak olyanoknak jelenik meg a hirdetésed akik az általad értékesített termék vagy szolgáltatás után érdeklődnek.
  • Saját költségvetés: Te mondhatod meg, hogy mennyit szeretnél a hirdetésekre szánni és ezt bármikor növelheted vagy csökkentheted.
  • Nincs felesleges kiadás: Csak akkor fizetsz ha a hirdetésed felkeltette a figyelmet és rákattintottak, magáért a megjelenésért nem.
  • Folyamatos kiadás: Amint leállítod a hirdetéseket, vissza esik a látogatottság.
online hirdetes kezeles

2. Facebook hirdetések kezelése

Hazánkban az internetezők több mint 80%-a használja napi szinten a facebookot, ezért ez a második legnagyobb platform a fizetett hirdetések megjelenítésere. Elönyők és hátrányok:

  • Pontosabb célzás: A potenciális ügyfeleket nagyon pontosan meg lehet szűrni nem, korosztály, érdeklődési kör és számos egyéb szempont alapján
  • Népszerűsítés: Nagyon sok emberhez eljut a hirdetés, akik ha nem is kattintanak rá, folyamatosan szem előtt lesz mivel rengeteg időt eltöltenek a facebookon.
  • Öngerjesztő folyamat: Ha valakinek tetszik a terméked vagy a szolgáltatásod megoszthatja másokkal, így olyan emberek is tudomást szereznek róla akikért nem is kell majd fizetned.
  • Kényelmes: Saját költségvetés, gyors eredmények és könnyen nyomon követhető.
  • Folyamatos kiadás: Amint leállítod a hirdetéseket, vissza esik a látogatottság.
online hirdetes kezeles

3. SEO - Google találati listán pozíció javítása

Előfeltétel a SEO felkészítés, ahol a weboldalt optimalizáljuk a kereső algoritmusoknak megfelelően. Első körben a találati lista top 10 pozícióba hozzuk fel weboldalad a kívánt kulcsszavakra, majd ezt követően az első 5 helyezést célozzuk meg, végül az első pozícióért küzdünk.

  • Hosszú távon költséghatékony: Ha leállunk a keresőoptimalizálással, attól még fognak érkezni a látogatok amikért nem kell fizetni.
  • Jobb minőségű forgalom: Azok akik "természetes" úton jutnak el a weboldalra általában több bizalmat szavaznak az oldalnak.
  • Nincs garancia: A találati listában egy adott pozíció nem garantált, mivel a kereső algoritmusok folyamatosan változnak, új weboldalak jelennek meg és a konkurencia is optimalizálhat.
  • Időigényes folyamat: Egyik napról a másikra nem fognak látszani az eredmények, legtöbb esetben hónapok kérdése.